ALBUM: S VETROM UZ LICE, 1986



- Budi Sam

Treba mi svet
Otvoren za poglede
Otvoren za trčanje
I treba mi soba
Da primi pet hiljada ljudi
Sa dignutim čašama

I lomi se kristal
Svetlucaju staklene iskre
Pod našim nogama
Kao potpuni stranci
Sa staklom u očima
Sa staklom u grudima
Na licima

Budi sam na ulici
Budi sam


- Ti Si Sav Moj Bol

Razmičeš zavese
I gledaš obećani grad
Svetla se pale i tinja želja u tebi
Još uvek ti đavoli vire iz rukava
I svaki nokat krije otrov ljubavi
Ti si sav moj bol

Ispituješ zaborav
Obaraš alibi
I biraš ulogu kao haljinu za veče
U prolazu me zapahne miris noći i kaže
Probudi se pokreni se
Probudi se pokreni se
Ti si sav moj bol


- Kao Da Je Bilo Nekad

I kao da je bilo nekad
I kao da je bilo tu
Pod velikim svetlim suncem
Pod velikim svetlim svodom
Ručali smo meso
Glodali smo kosti dobrih životinja
Mi imamo snage
Mi imamo snage za još dan

Mi menjamo dan za noć
Mi menjamo noć za dan

Prolaze brodovi
Trube u čast
Zvone na uzbunu
Deca uče da plaču
Deca uče da poznaju svoj glas
U toplim jaslama
U hladu bora
Pod zidom čempresa
Mi menjamo našu noć
Za neki tuđi dan

Mi menjamo dan za noć
Mi menjamo noć za dan


- Stvaran svet

Bistar dan kao planinska reka
Kao pušten sa lanca
Kao lakši od vode
Pružam ruke
Dodirujem stvari
To je poseban obred
Postajem siguran da
To je stvaran svet oko mene
Samo čekam da prođe

Potpuno svestan
Da prolazi vreme
Kao padanje peska
Kao mreškanje vode
Zatvaram oči
I gledam unutra
Moje sumnje su glupe
Postajem siguran da
To je stvaran svet oko mene
Samo čekam da prođe

Budi me blago
Da se vratim u stanje
Koje podstiče krv
Da se popne u obraz
I sjuri u glavu
Kao metak u čelo
Jer ishod je isti
Postajem siguran da
To je stvaran svet oko mene
Samo čekam da prođe


- Grad

Da li još uvek negde postoji trag
Po beskrajnoj traci metalnog tla
Licem ka vetru
Sa vetrom uz lice

Da li još uvek negde postoji znak
Kameni vrh sa kojeg dopire glas
Kamen po kamen
Korak po korak

Kažu da negde ipak postoji grad
Pod zastavom kiše iznad krovova
Otvoren grad

U koritu reke čitam otiske ruku
Ližem rosu sa dlana vreme prelaska vode
Ključ rastanka

Vetar diše gde hoće
I glas njegov čujem
Odakle je ne znam
I gde mu je kraj
Tvoj dah kuda ide
Dah meni se javlja
Ko zna


- Soba

U praznoj sobi nema vrata
Tragovi zuba na prstima
I lampa svetli žute parole
Reči dosadne
I reči porozne

Hrana je dobro u meni i tebi
Mleko u čaši
I kolač na usni
Probudi me

U praznoj sobi nečije stvari
Prljava ljubav u mrljama
Popodne zrači topao miris
Miris dosade
I reči dosade

Hrana je dobro u meni i tebi
Mleko u čaši
I kolač na usni
Probudi me
Poljubi me


- Umorna

Umor je duboko u meni
Riba u vodi
Podrum u kući
Umor je na rubu usne
Reč upućena
Nekom ko odlazi
Vodi me
Vodi me na vodu

Zar ne vidiš
Da mi se oči sklapaju
Zar ne vidiš

Odmori me zatvori me
Zamotaj me umotaj me
Poklopi me odloži me
Odahni me udahni me
Popusti me otpusti me
Ponesi me odnesi me
Položi me ostavi me

Zar ne vidiš
Da mi se oči sklapaju
Zar ne vidiš







- Novac U Rukama

Uvek sam želeo da osetim dodir
Novac u rukama
Lepljiv od znoja i masan od krvi
Novac u rukama
Voli me
Ne voli me
Novac u rukama
Kupi me prodaj me
Novac u rukama

Velika čista poslovna zgrada
Novac u rukama
Prljavo đubre na ulazu grada
Novac u rukama
Voli me
Ne voli me
Novac u rukama
Kupi me prodaj me
Voli me
Novac u rukama


- Sarajevo

Sarajevo
Kristalna sećanja
Sarajevo
Od blata i snega
Otari mi inje sa očiju i čela
Izađi iz mene

Pusti da oči vide
Još ovaj put
Pusti uši da čuju
Još ovaj put
Sarajevo

Sarajevo
Kristalna sećanja
Sarajevo
Od blata i snega
Otari mi inje sa očiju i čela
Izađi iz mene

Pusti da oči vide
Još ovaj put
Pusti uši da čuju
Još ovaj put
Sarajevo

2 коментара: