ALBUM: NEKO NAS POSMATRA, 1993



- Neko Nas Posmatra

Nisam sve izgubio
Nešto sam i dobio
Nisam sve prokockao
Nešto je preostalo

Neko nas posmatra
Neko nas stalno gleda

Nije sve izgorelo
Nešto sam ugasio
Nisam se izgubio
Ipak sam se snašao

Neko nas posmatra
Neko nas stalno gleda

Ko nas stalno gleda?


- Istina Mašina

Neki čudni zvuci
Muzika i boje
Dolaze iz sveta
Realnog i tvojeg

Afrodita nisi
Rođena si tu
Ikonama raskoš
Odnijela si svu

Ti si kao mašina
Svemu tamniš sjaj
Ljudima si strana
Lažima si kraj

Dolaziš i nestaješ
Ako sam ti drag
Dodirima svojim
Ostavi mi trag

Ambrozijom svetom
Napit ćemo tijela
Borit se u strasti
Radit to si htjela

Ti si kao mašina
Svemu tamniš sjaj
Ljudima si strana
Lažima si kraj

Po tvojoj koži
Ostavit ću trag
Istinu o meni
Saznati ćeš sad


- Ne
Ako si video sve
Sve što sam video ja
Moraćeš sklopiti oči
Poželeti da budu mrtve

Da li je kraj?
Meni je dosta
Ja kažem ne
Ne je sve što kažem ja

Ako si rekao sve
Sve što sam rekao ja
Moraćeš sklopiti usne
Poželeti da budu neme

Da li je kraj?
Meni je dosta
Ja kažem ne
Ne je sve što kažem ja

Gde je ono dete što u ogradi spava
Kao janje kao lane kao vodena glava
Kao uzdasi na obali pred zalazak sunca
Kao riba na suvom kao odgrizak kurca

Gde su oni zubi što su kidali platno
Ispod sena ispod žita što su mrdali klatno
Samo ljubav nije prošla samo ljubav još spava
Ispod nogu ispod čizme kao teleća glava


- Zajedno
Ivan i Bojan
Mitar Saša Orhan
Nenad i Zoran
Dušan Vojkan Ljuba

U prošlim danima osvojili smo ponos
U prošlim danima izgubili smo sve

Ostajem sam
U ovom gradu strahom zatrpan
Ovaj grad je nekad bacao svetla daleko
Ovaj grad bi mogao bolje

Mi smo dozvolili da stvari odu predaleko
Ova je borba bila ispod časti
Protiv razuma

U prošlim danima
Osvojili smo ponos
U prošlim danima
Izgubili smo sve

Dolazi dan
Dan koji čekam ovde zakopan
Ovi ljudi su valjda zaslužili bolje
Mi to možemo zajedno

U prošlim danima osvojili smo ponos
U prošlim danima izgubili smo sve


- Anestezija

Dobro znaš svaku reč svaki znak
Kako najlakše najbrže najslađe reći odlazim

Rastemo
Pazimo
Slučajno gazimo
Tvoje najblaže usne kažu odlazim
Anestezija

Smeje se zrcalo mojim očima
Srebrne bube zriču odlazim

Zamisli ti si ja
Zamisli ja sam ti
Otvaram oči i kažem odlazim
Anestezija


- Just Let Me Play Some Modern R'n'R Music

Zaboravi prošlost zaboravi strah
Zaboravi osećaj vezan za donji stomak
I kada radiš nemoj hvatiti na staru slavu
I kad misliš osloni se na svoju glavu
Zaboravi prošlost zaboravi strah

Nemoj da tražiš od ljudi previše
Svima je hrana ušla na pupak
I kad jedeš nemoj progutati svoje prste
I kad ljubiš pazi to su možda tvoje usne
Seti se s kim si seti se gde

Nije sad vreme k'o pre
Ovo je vreme za promene
Zaboravi prošlost i javi
Ima li promane u tvojoj glavi
Svi su te učili isto
Mi živimo prokleto čisto
Mi smo oduvek bili u pravu
Just let me play some modern

Dosta smo bili hrana za lopove
Dosta smo pili iz iste čaše
Groznica nas izjeda u uglu usta
I srca su nam ostala na kraju pusta
Seti se s kim si i seti se gde


- Hej Mama

Samo je rekao ne postavljaj mi pitanja
Źuti i gledaj svoja posla kaže on
Život je surov
Svako piše svoja pravila
I nema praštanja
I nema milosti

Hej mama
Da li znaš šta radi tvoj sin?
Hej mama
Da li znaš ko je sada sa njim?
Hej mama
Možda strepiš da li je živ
On je kriv

Nema milosti neću ti praštati
Ima zakona
Zakona jačega
Nema radosti
Neću se smejati
Nema ljubavi

Nije ni skrivao revolver ispod pazuha
Nisu se nikad više smejali za njim
Ljudi su šaputali priče ispod pogleda
U pola glasa mračne priče prošlosti


- Bežimo U Mrak

U mrak smo odvedeni
U mrak smo stigli preplašeni
Mesec je podivljao nad nama
Zvezde su se sakrile od nas
Kosti nam je rastavila zima
Vetar je zavijao na glas

Ostaje daleko iza nas
Beskrajno daleko iza nas
Vatra je ostala u nama
Žuma će nas primiti u mrak

Bežimo sa ovog svetla
Bežimo u mrak

U mrak smo zapleteni
U mrak lagano tonemo svi
Zemlja nam je prestala da rađa
Ptice su nam pobegle na jug
Deca su nam prestala da plaču
Deca su nam izbegla na put

Ostaje daleko iza nas
Beskrajno daleko iza nas
Vatra je ostala u nama
Žuma će nas primiti u mrak
Bežimo sa ovog svetla


- Jadransko More
Zašto se ne javiš
Zašto nam ne pišeš
Gde li si kako si
S kim li se vucaraš

Ovde je hladno
Ovde je zima
Ovde je mrak
Ja nemam posla
I nemam s kim da spavam
Ovde je hladno
Ovde je zima
Ovde je mrak
Ja nemam gde da spavam

Vodi me na Jadransko more
Ja volim Jadransko more
Tamo gde talasi zovu bela jedra

Zašto si ostao
Zašto se ne vratiš
Ovde te trebamo
Ovde te čekamo

Tamo je zima
Tamo je hladno
Tamo je mrak
Niko nema posla
I nemirno se spava
Tamo je zima
Tamo je hladno
Tamo je mrak
Tamo nemam gde da spavam
Ja nemam gde da spavam


- Ponos


Bolje je da me ne znaš
Bolje da sam ti stran
Ne bi mogla da zatvoriš usta
Od želje da pobegneš glavom bez obzira

Treba da shvatiš
Svako ima svoj put
Svako je čudan na svoj način
Svako je strejt
I svako je glup i tup

Budi mi dobra
Nemoj praviti pakosti
Budi ono što ne voliš biti
Samo još danas
Danas smo sami ja i ti

Nećeš moći da stigneš
Ove godine porozne
Ali nemoj da brineš
Ponos ostaje
Ponos ostaje

Mogla bi reći ova veza je prevara
Jedno govorim drugo radim
Tu sam na tren
A posle ko zna kad

Ne znaš da sanjaš
Ne znaš pravila ludosti
Svako je čudan na svoj način
Svako je strejt
Svako govori gluposti

Budi mi dobra
Nemoj praviti pakosti
Budi ono što ne voliš biti
Samo još danas
Danas smo sami ja i ti

Nećeš moći da stigneš
Ove godine porozne
Ali nemoj da brineš
Ponos ostaje
Ponos ostaje

Нема коментара:

Постави коментар