ALBUM: LJUBAV, 1987



- Zemlja

Ovo je zemlja za nas
Ovo je zemlja za sve naše ljude
Ovo je kuća za svu našu decu
Pogledaj me
O pogledaj me očima deteta

U zemlji vidim spas
Iz sna me budi glas koji prepoznajem
Dok grane miluju naša tela
Dok senke prave pokrov za nas
Pogledaj me
O pogledaj me očima deteta

Čujem vrati se
čujem ostani
čujem vrati se
Oprosti mi

U svakom porazu
Ja sam video deo slobode
I kad je gotovo
Za mene znaj tek je počelo
Pogledaj me
O pogledaj me očima deteta

Čujem vrati se
Čujem ostani
Čujem vrati se
Dozvoli mi
Čujem vrati se
Ne idi ne idi ne


- Pored Mene

U sumrak kad otežaju senke
I plaze nam po licima
Sjaj u očima je dubok i nestvaran
Putujemo rečima i razmišljamo koracima

U sumrak tvoje hladne ruke
Me miluju po grudima
Zaboravljam
Zaboravljam da samo ti znaš
Koliko mnogo ih ima
Samo ti znaš
Koliko mnogo ih ima
Pored mene
Budi pored mene

U sumrak znam da znaš da znam
Sve o nevažnim stvarima
Iza brda je polje
Iza polja je šuma
Iza šume je kuća
Iza kuće je put
Koji vodi
Koji vodi do tebe
Jer samo ti znaš
Koliko mnogo ih ima

Pored mene
Budi pored mene


- Ljubav

Ja sam oduvek spavao s tvojim imenom na usnama
Ti si oduvek spavala s mojim imenom na usnama
I kud god da krenem
Tvoja ruka u mojoj ruci
I kada želim nešto da kažem
Ja kažem mi
Ljubav

I svi moji drugovi su odavno i tvoji drugovi
Dvojinu su stari Sloveni imali u rečniku
I kada želim da kažem ja
Ja kažem mi
I kada mislim o sebi
U stvari mislim o nama
Ljubav

Kako vreme nam prolazi
Da, vreme nam prolazi brzo
I dani i noći su slonovi
Na indijskom crtežu
I boli
Boli nas ljubav
Ljubav

Polako dosada mrsi nam kosu
I prlja nam ruke
Polako dosada pravi nam bore
Od lažnoga smeha
I naše reči od milja su navika
I naša imena od milja su navika
Boli nas ljubav
Ljubav


- Sedam Dana

Sedam dana sam i gore i dole
Potraži me
I sedam dana sam nađi i stavi
Pokaži me
Nek' boli dok boli
Rukama stegni kožu svoju
Polako zategni strah
Noktima pucaj u znoju

Još ovaj put dok traži i zove
Zakloniću
Još neki put dok zrači i moli
Pokloniću
Drži mene
Voli mene
Uzmi moj šakom vlažni vrli vrat
I sačuvaj vreme
I sebe za mene
Bio bih tvoj brat
Ti si moj brat
Slomi se
O skloni se
Od sebe

I sedam dana sam i gore i dole
Potraži me
I sedam dana sam nađi i stavi
Pokaži me
Nek' boli dok boli
Rukama stegni kožu svoju
Polako zategni strah
Noktima pucaj u znoju
Slomi se
O skloni se
Od mene


- Voda

Pusti neka voda nosi u zaborav

Obale su puste kao pustinja
I samo ljudi što pogledom prate
Žta nosi matica
Oči su nam prazne kao pustinja
I ugriz na usni što kaže
Tu je nekad bio okean

Daleki gradovi na vodi
Kao brodovi na vodi
Ti znaš
Ti znaš voda nosi sve


- Prvi I Poslednji Dan

Mislim na korak
Koji je najteži kada je najlakši
Koji vodi do onog pravog
Jedinog
Istinskog
U meni zveckaju srebrne pare
Jer danas je nalik na praznik
Na proleće
Na svečanost

Zar je to samo laž
Zar je to prevara
Mislim na prvi i poslednji dan

Mislim na prvi i poslednji odgovor
Koji ću dobiti
Ako se potrudim
Ako se mnogo i crveno ne potrudim
Na ovaj dan

Dok ležimo na leđima
I gledamo bele oblake na nebu
U proleće
Na Đurđevdan

Zar je to samo laž
Zar je to prevara
Mislim na prvi i poslednji dan
Ovo je prvi i poslednji dan


- Ljudi iz gradova

Priđi bliže i pogledaj dobro
Kuda vode ovi tragovi
Dole svetla gore u magli
I ta su svetla naši gradovi
Svako je svetlo jedan stan
U stanu krevet stol i stolice
Plavo svetlo preko plavih lica
I plavi svet iz plave kutije
O, ljudi iz gradova

Da li možeš prepoznati govor
Govor ljudi iz gradova
Da li možeš prepoznati lica
Lica ljudi iz gradova
Mi smo snažni
Mi smo jaki
Ljudi iz gradova
O, ljudi iz gradova

Prvi dan smo sedeli
I prvi dan je prošao kraj nas
Drugi dan smo sedeli i čekali
I drugi dan je prošao kraj nas
Treći dan smo pružali ruke
I treći dan je prošao kraj nas
Peti dan smo sedeli i čekali
I plakali i sedeli i čekali i plakali
O, ljudi iz gradova


- Zid

Poljubi prvo one nesrećne
Pa onda smiri ine nemirne
Lutkama sašij male haljine
I lovcima zategni lukove

Pronađi me
Pronađi me u sobi gde umire dan

U mojim hladnim kišnim sobama
Na zidu crtež crnog crnila
Pogledaj zid
Iz crnog mrtvog praznog mrtvila

Pronađi me
Pronađi me u sobi gde umire dan
Mi smo slobodni
Ja sam rođen sasvim sam
Rođen sasvim sam

Pomiri pse i mačke rečima
Nahrani gladne svojim očima
Dodirni dlanom nedodirljive
I spasi nas neuhvatljive
Pronađi me

Zajaši vetar prema brdima
U brdu kamen
So u nedrima
Pogledaj zid
Na zidu senke naših godina

Pronađi me
Pronađi me u sobi gde umire dan
Mi smo slobodni
Ja sam rođen sasvim sam
Rođen sasvim sam


- Tonemo

Prošli smo prve dane čuđenja
Prošli smo prve dane gledanja
Ja nisam tu
Ja nisam tamo ni tu

Dok pijem sok iz tvojih očiju
Dok ližem sol sa tvojih prstiju
Ja nisam tu
Ja nisam tamo ni tu
Tonemo

Prošli smo prve dane laganja
Prošli smo prve dane kajanja
Ja nisam tu
Ja nisam tamo ni tu

Ne dane nisu dugo čekali
Dani su bežali i puzali i lebdeli
Ja nisam tu
Ja nisam tamo ni tu

Нема коментара:

Постави коментар