ALBUM: KATARINA II, 1984



- Aut
Ona hoda sama kroz grad
Aut

Ona hoda sama kroz grad
Misli sve
Sve što misli da zna
To je samo down
To je ono što se zove aut
Aut

Ona hoda sama kroz grad
Aut

Ona hoda sama kroz mrak
Misli sve
Sve što misli da zna
To je samo down
To je ono što se zove aut
Aut


- Vrt


Pobegli su svi u grad
Ulice su pune
Autobusi
Moj telefon zvoni
Samo traže samo beže
Sve mi je teže

Pobegli su svi u sobe
Kupili po jedan loz
šekaju čitaju čude se i gube
Samo traže samo beže
Sve im je teže

Nauči me kako da uredim vrt
Ja moram da imam svoj sopstveni vrt

Pobegli su svi u sebe
Ulice su pune
Autobusi
Moj telefon zvoni
Samo traže samo beže
Sve mi je teže

Odmori se
Odmori se


- Platforme


Večeras u devet
U ulici kod mosta
Taksi tu ne prolazi
Niko nas ne vidi
Poverljiva skripta
Treba ih predati
Ne osećam se dobro
Novine na asfaltu
Moje mokro lice
Njihova suva skripta
Mi pravimo film
I sutradan ujutru
Bunilo mi u glavi
Danas je utorak
Ja nemam više druga
Betonski pastir
šuva svoju ogradu
A velegrad ga zove
Na svoje platforme


- Radostan Dan


Kakav radostan dan
Ptice pevaju aleluja

Ti imaš svoj strah
Ti imaš svoj strah od sebe
Ti imaš svoj struk

Ti si volela moj osmeh
TI si volela moj osmeh

Kakav radostan dan
Ti imaš svoj strah od sebe


- Geto


Vidi kakva predivna zgrada
Balkon zid sa divljim ružama
Atlas nosi kuglu iznad glave
Grci mit i legenda

Magla češlja pramen na ulici
Hladan dah sa zapada
Gar se crni svuda po snegu
Plava bluza i kifla pred čas

Rođen sam u getu
Rođen sam tačno u čas
Rođen sam u getu
Rođen sam tačno u čas da vidim


- Treba Da Se Čisti


Treba da se radi
Fabrikama
Treba da se hoda
Ulicama
Treba da se trči
Parkovima
Treba da se spava
Krevetima
Treba da se čisti
Treba da se čisti


- Ja Znam


Ja imam dobre uslove za život
Toplu sobu supu i toplu odeću za zimu
Ja imam sve povoljnosti za procvat
U renesansu mog duha su bačena
Prevelika sredstva

Ja znam
Ima malo ljudi koje ja znam
Ima malo ljudi koje

Ja imam vrlo zdrave prednje zube
Svaki dan sam pozvan da snimam za
Poneku reklamu
Ja znam sve što boli druge ljude
Ja razumem svaki trepet ljudskog
Napaćenog bića

Ja znam
Ima malo ljudi koje ja znam
Ima malo ljudi koje


- Kad Krenem Ka


Kad krenem ka
Da idem na
Ja pitam za
Da se vidim sa
Pa čekam da u
I mislim da je
Kažu da
Ne prepoznaju


- Jesen


Jesen u koži
Dolazi mi jesen
Jesen u krznu
Dolazi mi jesen

Mislim na voće
I mislim na nju
Mislim na žuto
Na hranu i buđ

Vidim da mi je opet stigla jesen
Traži i naći ćeš u sebi truo hrast

Gore
U nama
Je bujica reči
Dole
U nama
Je jesenji strah

Нема коментара:

Постави коментар